Jurnalul unei iubiri by Nicholas Sparks

7/24/2014

Neaţa, fetelor! Ce faceţi? 
M-am gândit să revin pe blog cu o postare despre cărţi. Nu e aşa că şi voi iubiţi cărţile şi că sunteţi nişte cititoare împătimite? Oricare ar fi răspunsul, eu vă voi recomanda o carte excepţională, care, din punctul meu de vedere, merită lecturată de fiecare dintre noi.

Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks

Este prima carte pe care am citit-o de acest autor şi credeţi-mă că aş reciti-o de nenumărate ori. După această carte a fost realizat renumitul film de dragoste "The Notebook", de care sunt sigură că cel puţin fiecare dintre noi am auzit. Dacă nu l-aţi vizualizat încă, vă sfătuiesc să o faceţi, dar citiţi şi cartea, mai ales dacă sunteţi nişte romantice incurabile, aşa ca mine.
***Câteva citate din această carte care să vă capteze atenţia şi care să vă spună despre carte mai mult decât o voi putea face eu:

"Apusul, mi-am dat eu seama atunci, este numai o iluzie, pentru că soarele este ori deasupra, ori dedesubtul orizontului. Şi asta însemna că ziua şi noaptea sunt îngemănate într-un fel în care puţine lucruri sunt; nu pot exista separat şi totuşi nici laolaltă."

"Când ne va fi greu şi vom fi trişti, o să te ţin în braţe şi o să te alint, şi o să iau durerea ta asupra mea. Când plângi tu, plâng şi eu, şi când te doare pe tine, mă doare şi pe mine. Şi împreună să încercăm să stăvilim toate şuvoaiele de lacrimi şi toată disperarea, şi vom reuşi să străbatem drumurile pline de gropi ale vieţii."

"Cum ar fi, îmi amintesc, să fim veşnic împreună şi totuşi despărţiţi pentru totdeauna."

Această carte ne demonstrează faptul că miracolele există şi că o poveste de dragoste poate depăşi orice obstacol, chiar şi timpul, care este cel mai mare obstacol în calea unei iubiri. Eu una am citit-o cu sufletul la gură, am trăit emoţiile şi sentimentele personajelor, pagină cu pagină, până la cea din urmă.Tot ce vă pot spune despre conţinutul cărţii este că ea cuprinde povestea de dragoste dintre cei doi tineri, Noah şi Allie, care se cunosc într-o vară, în adolescenţă, iar în această vară se îndrăgostesc nebuneşte unul de celălalt. Peste paisprezece ani, aceştia se reîntâlnesc în cel mai frumos loc, conacul lui Noah, unde aceştia au făcut dragoste pentru prima dată şi descoperă că încă nu s-a stins dragostea pe care şi-o purtau, în ciuda faptului că au trecut atât de mulţi ani şi că Allie e logodită. 
Nu vreau să vă spun ce sunt nevoiţi să facă cei doi pentru ca visul lor să devină realitate şi prin ce trec aceştia doi, deja vă dau spoiler şi vreau să vă las pe voi să descoperiţi restul cărţii, care vă va plăcea la nebunie.Cele care aţi citit cartea sau măcar aţi vizionat filmul, cred că îmi daţi dreptate când spun că stilul lui Nicholas Sparks e unic şi de neuitat.

***Câteva secvenţe din film:







Vă aştept cu impresii legate de carte/film!
V-am ţucat! :*

You Might Also Like

11 comentarii

  1. Mă bucur tare mult că şi ţie îţi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci la tine pe blog gasesc si postari despre carti.....place place place :D si eu scriu despre cartile pe care le citesc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi, cam aşa. Încerc să diversific cât mai mult, plus că cititul e o altă pasiune de a mea.
    Suuper, o să arunc un ochi şi la tine pe blog!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa te bagam in grupul de recenzii saptamanale.nu te las sa scapi.mai rar cititoare infocate in ziua de azi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos blogul. Tocmai am început să te urmăresc prin aplicaţia GFC. Îmi place foarte mult felul în care scrii. Această recenzie mi-a plăcut foarte mult. Felicitări şi ţine-o tot aşa! :D

    http://onlyoneaveragejoe.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc, Alexandru! Cuvintele tale mă încurajează. O să dau o raită pe blogul tău!

    RăspundețiȘtergere
  7. De multa vreme imi propun sa o citesc... si tot uit :). Multumesc ca mi-ai reamintit!

    RăspundețiȘtergere

Orice sfat sau părere contează! ♥

ETICHETE ♥

TRANSLATE ♥