Manichiura săptămânii cu AVON Speed Dry

11/16/2014

      Hei, fete dragi! :*
      Nu pot să cred că scriu din nou pe blog...o lună am absentat de la datorie. În timpul liceului nu prea îmi permite timpul să fac prea multe, mai ales că în ultima perioadă m-am deconectat cam de la tot ce ţine de internet. Însă având ceva mai mult timp liber, am decis ca azi să vă arăt o ojă dragă mie, acel roşu intens şi provocator de care orice femeie are nevoie. Din păcate, nu am putut surprinde exact nuanţa ojei, fiind mult mai superbă în realitate (cele care o deţin, ştiu despre ce vorbesc, este vorba despre nuanţa Red Red) din gama AVON Super Dry. 
      





*Poză cu blitz*

*Poză cu blitz*

      După cum puteţi observa, este de un roşu lucios destul de intens, pe care eu personal îl iubesc şi trebuie să mai precizez încă o dată că în realitate arată şi mai bine. 
       Într-adevăr, oja se usucă relativ repede şi se întinde bine pe unghie, din punct de vedere al consistenţei mereu mi-au plăcut ojele de la AVON. La capitolul rezistenţă nu excelează, în sensul în care după 3-4 zile, începe să se ciobească pe margini, având în vedere că deţin oje care rezisă şi 7 zile pe unghii.
      Da, sunt mândră de lungimea atinsă de unghiuţele mele, dar nu vreau să mă opresc aici. Dacă doriţi să aflaţi ce anume le-a ajutat să crească lungi şi sănătoase, vă invit să citiţi viitoarele postări! 

Cum vi se pare această ojă? 
Aţi purta-o pe unghii?

V-am ţucat! :*

You Might Also Like

18 comentarii

  1. Really pretty! Eu am varianta aceea "gel finnish" tot pe rosi si e awesome si mi se pare ca tin destul de mult pe unghii, formula asta nu am incercat-o insa.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah...şi eu vreau să îmi cumpăr măcar o nuanţă din gama "Gel Finish"...am auzit că sunt de calitate şi ştiu că arată bine pe unghii.
      Te pup :*

      Ștergere
  2. Wow, ce lungi ți-au crescut unghiuțele într-un timp atât de scurt!
    Nuanța ojei e foarte frumoasă, o am și eu și-mi place mult, a fost dese ori folosită! :D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa...cresc şi sunt aşa încântată de ele!
      Şi eu te pup :*

      Ștergere
  3. Wow, ce unghii faine.Bine ai revenit draga Annie. Eu sunt incantata de ojele Avon sunt destul de rezistente.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Da, nu pot să zic că nu sunt mulţumită de ele.
      Te pup :*

      Ștergere
  4. este un rosu foarte intens, nu am folosit de mult oja Avon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ar fi cazul să rectifici acest lucru, hehe!
      Te pup :*

      Ștergere
  5. E foarte frumoasa oja. Imi plac unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te invidiez ca poti sa porti asa unghii. Eu nu reusesc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uf, şi eu sunt mândră de ele. Eu zic că poţi încerca diverse tratamente sau un complex de vitamine pentru unghii. Dacă nici aşa nu funcţionează, nu ştiu ce să zic. :(
      Te pup :*

      Ștergere
  7. Și eu vreau unghiuțe atât de lungi!!! ♥ Cum reușești? Spune-ne și nouă secretul tău.
    Frumoasă manichiură, app.

    Te pup, draga mea!
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, promit că printre viitoarele postări se va regăsi şi produsul care m-a ajutat atât de mult.
      Te pup!

      Ștergere

Orice sfat sau părere contează! ♥

ETICHETE ♥

TRANSLATE ♥