Favoritele lunii august

9/01/2014

      Hello, dragele! :*
   Revin după mult timp cu un nou tip de postare şi anume FAVORITELE LUNII. Am văzut că acest tip de postări este foarte întâlnit la sfârşitul fiecărei luni prin blogosferă, prin urmare am decis să îl preiau şi eu. Produsele din fotografie sunt toate descoperite în perioada iulie-august, testate şi...îndrăgite! ♥ Pot spune că sunt mulţumită de luna care a trecut, la capitolul descoperiri.


      O să începem de la stânga la dreapta şi vă voi prezenta, pe rând, produsele:
  • gel de duş Dove go fresh cu smochin şi floare de portocal - îmi place foarte mult cum miroase, după părerea mea nu e un miros nici prea dulce, dar nici unul de trecut cu vederea, e fresh şi delicat. Ce mai îmi place e faptul că aroma sa persistă după duş timp de câteva ore şi în plus lasă în urmă o piele atââât de moale. Clar, îl ador!
  • apă micelară Garnier - după ce am tânjit atât de mult după ea, am achiziţionat-o la ofertă şi nu m-a dezamăgit absolut deloc! De când am cumpărat-o o folosesc zilnic: curăţă tenul, nu are parfum, nu irită, nu provoacă usturimi.
  • apă de trandafiri Naturalis - vă spun doar că este un produs de care nu mă mai despart, pentru că v-am vorbit mai în detaliu despre ea AICI
  • cremă de mâini şi unghii Farmec cu ulei de argan - un alt produs drag, despre care v-am povestit AICI
  • ulei bronzant pentru plajă Gerovital Sun - ei bine, eu nu l-am folosit la plajă, dar tot şi-a făcut treaba. Pur şi simplu îl întindeam pe piele înainte să ies din casă(în zilele însorite) şi n-aveam treabă...după câteva zile de folosire şi un soare sănătos, am obţinut bronzul dorit
  • dizolvant pentru unghii Cien fără acetonă - îmi place sistemul de dozare al produsului, are o pompiţă foarte practică şi nu îmi usucă unghiile, ceea ce e genial. Înainte foloseam acetonă de la Farmec şi îmi deteriora unghiile destul de tare...deveneau mult mai fragile şi parcă mai casante. Ce-i drept, acum trebuie să insist ca să îndepărtez oja de pe unghii, dar important este faptul că, în final, îşi face treaba.
  • balsam de buze Gerovital Plant pentru hidratare intensivă - regret că nu l-am testat mai repede, mama îl foloseşte de ceva timp şi îi este foarte fidelă. E uşor mentolat, hidratează buzele, simt cum le îmbracă într-o peliculă moale, nelipicioasă, nu se strânge pe buze, efectul durează câteva ore. A devenit balsamul preferat de buze, deşi am testat destule până acum, niciunul nu şi-a făcut efectul ca acesta.
  • luciu de buze AVON Ultra Glazewear - în primul rând, îmi place nuanţa lui, un roşu nu foarte aprins, cu mici particule strălucitoare. La capitolul hidratare nu stă deloc bine, dar nici nu mă aşteptam la asta, fiind un simplu luciu de buze. Nu e problemă, atâta timp cât aplic balsamul mai sus menţionat înainte. Îmi place cum arată pe buze şi e destul de rezistent.
  • gel pentru ochi AVON Solutions Truly Radiant - ajută la combaterea cearcănelor, este hidratant şi adoor senzaţia atunci când îl aplic, mai ales dacă l-am ţinut la frigider înainte. Îmi răcoreşte pielea sensibilă din jurul ochilor şi nu o irită deloc. În plus, are SPF15 sau 20.
  • loţiune cu vitamina B5 Farmec - chestiuţa asta m-a ajutat pe mine să scap de problema exfolierii unghiilor, în mare parte. E drept, şi înainte de a o utiliza, îmi creşteau unghiile lungi, dar se exfoliau repede. Acum, problema e rezolvată şi ele pot creşte în voie. Atenţie: usucă destul de tare cuticulele.
  • gel top coat Farmec - trebuie să menţionez că acum am o manichiură de o săptămână şi se prezintă impecabil, lucru de care nu mă puteam bucura şi înainte. Oferă luciu şi mai multă culoare ojei, ceea ce îmi place la nebunie!

      Cam atât, fetelor, eu sper că aţi avut răbdare să parcurgeţi postarea şi nu v-am plictisit prea tare. Am încercat să fiu cât mai scurtă şi la obiect. 
   
Regăsiţi în postare produse preferate şi de voi?

Vă pup  cu drag :*

You Might Also Like

12 comentarii

  1. ce de produse:) chiar mai facut curioasa in legatura cu gelu de dus si apa aceea micelara:D
    ai un blog dragut:)

    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, august a fost luna descoperirilor :))
      Mulţumesc, te pup :*

      Ștergere
  2. Ce de produse :) Am incercat si eu cateva, dar dintre toate si toate vreau neaparat sa imi iau apa de trandafiri!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât a costat apa micelară Garnier? Drăguţ articol, treci şi pe la mine : http://beau-typhoon.blogspot.ro/2014/09/summer-loving-tag-ce-mi-placut-vara.html Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am dat pe ea în jur de 16 lei, cam aşa. Am cumpărat-o din DM.
      Te pup :*

      Ștergere
  4. Apa de trandafiri mi-o doresc tare mult! Sper sa o cumpar cat mai curand :D

    RăspundețiȘtergere
  5. De dizolvantul pentru unghii nu stiam, o sa il caut si eu, cred ca la Lidl se gaseste, nu? Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din Lidl l-am cumpărat şi nu cred că se găseşte şi în altă parte.
      Te pup :*

      Ștergere
  6. Eu cam ignor cuticulele...ce-i drept, mie nu mi le usucă aşa de tare, încerc să le evit pe cât posibil...din lene şi comoditate :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Orice sfat sau părere contează! ♥

ETICHETE ♥

TRANSLATE ♥