Răsfăţul zilei cu Planet Spa

9/08/2014

     Bună dimineaţa, fetelor! ^_^
   În primul rând vreau să vă urez tuturor doamnelor şi domnişoarelor din blogosferă, care poartă numele de Maria sau derivatele acestuia, un sincer şi călduros la mulţi ani! Să fiţi sănătoase, fericite şi iubite! ♥
     Ieri fiind duminică şi neavând treabă, am decis să îmi acord mai mult timp mie şi să îmi ofer o porţie de răsfăţ, ca la carte! Am ales de data aceasta produsele de la Planet Spa(AVON), foarte dragi mie.
     

     După ce am ieşit din cadă, mi-am aplicat pe tot corpul crema hidratantă cu unt de shea african şi trufe de ciocolată. Vă spun, este o nebunie, miroase demenţial şi cu greu mă abţin să nu o mănânc. E foarte consistentă, hidratează pielea în profunzime şi o lasă parfumată timp îndelungat. 


     Pe faţă am aplicat masca revitalizantă cu extract din fructele goji. Ador senzaţia pe care o simt după ce o aplic, îmi răcoreşte tenul şi mă scapă de zonele cu roşeaţă. După folosire, îmi lasă pielea foarte catifelată şi parcă o idee mai luminoasă. De regulă, o folosesc o dată pe săptămână, iar rezultatele nu întârzie să apară.


     După cum bine ştiţi, călcâiele şi coatele au nevoie de o îngrijire şi hidratare suplimentară, aşa că revin asupra lor, aplicând şi masând din abundenţă crema hidratantă Blissfully Nourishing. Şi aceasta conţine un ingredient special, untul de shea african şi miroase aproape la fel ca cea cu trufe de ciocolată, dar aceasta mă duce mai mult cu gândul spre mirosul cafelei cu lapte. Consistenţa ei este mai lichidă decât cea a cremei cu trufe de ciocolată, dar hidratează la fel de bine.


     Opţional aplic pe corp spray-ul parfumat cu ulei esenţial de iasomie, tot de la Planet Spa. Într-un timp eram atât de nebună după el, încât îl foloseam zilnic pe post de parfum. Are un miros floral, foarte exotic şi destul de dulce, perfect pentru gusturile mele. Acum nu îl mai folosesc atât de des, din cauza faptului că s-a cam golit flaconul şi nu vreau să rămân fără el. E foarte răcoritor şi aroma sa persistă pe piele circa două-trei ore, suficient pentru mine.


   Aşa am ales să îmi răsfăţ simţurile ieri, eu una sunt înnebunită după produsele din gama Planet Spa şi nu aş putea să nu mai cumpăr câte ceva. Îmi place că au produse, texturi, arome, culori şi ingrediente pentru absolut toate gusturile şi gama e variată: de la exfoliante la măşti, creme şi uleiuri esenţiale.
   
    Pentru cele care se întreabă, mi-am găsit de curând pisicuţa şi totul a revenit la normal, astfel că am găsit puterea necesară să postez din nou pe blog. Poznaşa de ea era ascunsă în grădina blocului, dar noroc că am ochit-o într-o seară şi am recuperat-o. 
     
Care este ritualul vostru de îngrijire şi răsfăţ?
Vă plac produsele Planet Spa?

Pe data viitoare, pupici! :*

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Ah.Planet Spa !!
    Bine ai venit în grupul meu,și eu ador Planet Spa,îmi place că toate cremele lor sunt cât mai naturale,eu folosesc Perfect Purifying și o altă cremă care are o denumire în habar n-am ce limbă aia o folosesc ca să-mi curăț tenul seara și cea Perfect este pt scrubbing :D . Le ador pe ambele foarte mult.
    http://viatacuana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine mă tentează masca aceea pentru faţă. Şi da, îmi place că produsele Planet Spa se bazează pe ingrediente naturale.
      Te pup :*

      Ștergere
  2. Și mie îmi plac produsele din gama Planet Spa, cred că e cea mai bună gamă de la Avon, din cele de îngrijire! M-ai făcut curioasă în privința anumitor produse, pe unele din ele nu le-am încercat până acum.
    Mă bucur tare mult că ți-ai recuperat pisicul!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu sunt de părere că produsele Planet Spa sunt dintre cele mai bune!
      Daa, mi-a luat o piatră de pe inimă...sincer, au fost câteva zile de nelinişte şi îngrijorare.
      Te pup :*

      Ștergere
  3. Mi s-a facut dor de Planet Spa. Erau preferatele mele in trecut. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Orice sfat sau părere contează! ♥

ETICHETE ♥

TRANSLATE ♥